نقد و بررسی اجمالی

روغن سیاه دانه بذای پوست‌و‌مو🟢

.

روغن سیاه دانه و خواص آن این روزها خیلی تحت توجه طب سنتی است. استفاده از آن بسیار فراگیر شده و کاربردهای آن در رفع مشکلات پوستی و زیبایی پوست، بدون شک مهم ترین علت توجه به این اکسیر زیبایی است. خواص این روغن، این روزها بسیار مورد توجه طب سنتی قرار گرفته است و در درمان بسیاری از مشکلات پوست و زیبایی پوست به شما کمک کند.
سیاه‌دانه یا شونیز گیاهی یک ساله، گل دار و بومی جنوب غربی آسیا است. تحقیقات نشان داده که روغن سیاه دانه دارای خواص آنتی اکسیدانی بوده و التهاب را کاهش می ده
.

خواص روغن سیاه دانه برای پوست صورت
1. درمان جوش و لک صورت
روغن سیاه دانه را به صورت لوسیون پوست می توانید استفاده کنید. استفاده از لوسیون پوست که با روغن سیاه دانه، درست شده میزان آکنه و جوش های صورت را پس از دو ماه کاهش می دهد.این روغن، خواص ضد التهابی و ضد باکتریایی دارد که می تواند به درمان آکنه و جوش صورت کمک کند
.
.

همچنین ماساژ صورت با این روغن، به درمان لک های صورت کمک فراوانی می کند
.

2. درمان اگزما و پسوریازیس
بیماری پسوریازیس یک نوع بیماری التهابی پوست است که باعث صورتی شدن پوست و لکه های ضخیم روی پوست می شود. روغن سیاه دانه، می تواند کمک بسیار زیادی برای بهبود بیماری پسوریازیس باشد
.

3. نرم کننده طبیعی پوست
زمان هایی پوست شما کمک می شود و یا در فصل سرما اگر پوست شما به خشکی هوا حساس می شود می توانید از روغن سیاه دانه استفاده کنید. روغن سیاه دانه رطوبت و هیدراتاسیون پوست را بهبود بخشیده و باعث نرم شدن پوست می شود.
4. درمان زخم
استفاده از روغن سیاه دانه باعث کاهش التهاب و بهبود زخم به خصوص زخم های ناشی از جراحی می شود.
5. کاهش چین و چروک پوست صورت
روغن سیاه دانه غنی از آنتی اکسیدان است که با رادیکال های آزاد مبارزه کرده و از پیری پوست جلوگیری کرده و باعث کاهش چین و چروک پوست می شود.

.
.

خواص روغن سیاه دانه برای مو
6. رطوبت رسانی به مو
زمان هایی که موهای شما معجد باشند، یا زمان هایی از محصولات آرایشی و رنگ مو استفاده می کنید، موی شما به توجه و تغذیه بیشتری نیاز دارد. روغن سیاه دانه می تواند یک ماسک موی خوب برای موهای شما باشد.  این روغن با رطوبت رسانی به مو آن ها را نرم و لطیف نگه می دارد.
.
.

7. درمان ریزش مو
روغن سیاه دانه باعث قوی تر شدن ریشه مو شده و از ریزش آن جلوگیری می کند. چنانچه روغن سیاه دانه را هر شب بر روی موها و پوست سر خود ماساژ دهید پس از مدتی می بینید که ریزش مو کمتر شده و موها ضخیم تر شده اند.
8. درمان سفیدی مو
این روزها به خاطر بالارفتن سطح استرس و تغذیه نامناسب شاهد سفیدی بیشتر موها در جوانان هستیم. این موضوع را می توان با استفاده از روغن سیاه دانه روی ریشه مو، کاهش داد.

+ ادامه مطلب - بستن

امتیاز کاربران به روغن سیاه دانه

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.
افزودن نظر جدید
    محصولات مرتبط

    logo